Is uw autobedrijf
klaar voor
de toekomst?

Ontvang gratis tips!

Autobedrijf Ten Boekel en Bakker in Schagen besteedt veel aandacht aan u en uw auto. Na jaren erkend Daihatsu en Nissan dealer te zijn geweest, zijn zij tegenwoordig Service Dealer van Kia en gespecialiseerd in het merk Nissan. Bovendien is dit familiebedrijf aangesloten bij Profile Car & Tyreservice.

Bezoek de website van Autobedrijf Ten Boekel en Bakker

Maarten van Ramesdonk, verkoper Autobedrijf Ten Boekel en Bakker:

Onze toenmalige website was al een tijd uit de lucht toen ik contact opnam met Autosociaal voor een app gerelateerde vraag. Toevallig kwam onze website ter sprake, waarop we besloten om een afspraak te maken om te kijken wat Autosociaal voor ons op dat gebied kon betekenen. We waren al erg te spreken over onze app en het leek ons fijn om alles bij een partij te hebben liggen. Bovendien communiceren met de app en website met elkaar, waarop we besloten om met de web oplossing van Autosociaal te starten.

Naar mijn inziens moet een website duidelijk en goed te bedienen zijn. Klanten zijn daarnaast voornamelijk op zoek naar herkenbaarheid. Door de mooie foto’s en het gebruiksvriendelijke design is dit ook zeker bereikt. Klanten kunnen snel een afspraak maken, chatten via de website en eenvoudig onze occasions bekijken. Onze klanten reageren gelukkig erg positief. Een moderne website hoort er dan ook gewoon bij.

Naast een website van Autosociaal maken we al wat langer gebruikt van de app oplossing. Klanten gebruiken de app voornamelijk om te chatten en de betekenis van storingslampjes te controleren.

Via de chat wordt er grotendeels gecommuniceerd over werkplaatafspraken: staat de auto al klaar, moeten er onverwachte reparaties plaatsvinden, etc.

De app zetten we voornamelijk in voor klantenbinding. Klanten kunnen via de app veel makkelijker en directer contact met ons leggen. Als er iets met hun auto is dan hoeven ze alleen maar de app te openen. Wanneer we een auto verkopen proberen we ze ook altijd aan ons te binden voor onderhoud. Doordat we via de app rechtstreeks en duidelijk kunnen communiceren lukt dit veel beter. Ze krijgen bijvoorbeeld APK-reminders of een felicitatie op hun verjaardag. In de toekomst zal dit soort klantcontact alleen maar toenemen.

Wij zijn erg blij met de online oplossingen van Autosociaal en de samenwerking verloopt erg aangenaam. Bij de helpdesk word je altijd keurig netjes te woord gestaan, wat erg prettig is. Bovendien verliep het bouwen van de website zeer soepel en professioneel. Dit sprak ons erg aan. Ik zou Autosociaal dan ook zeker aan willen bevelen bij andere autobedrijven!

Neem contact op met Autosociaal

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!

Is uw autobedrijf klaar voor de toekomst?

Uw klanten verwachten tegenwoordig een optimale gebruikerservaring via meerdere online kanalen. Voor veel autobedrijven is dit een uitdaging.

Wij delen graag onze kennis over de online kansen van uw autobedrijf. Vul onderstaand formulier in, leer meer over de online mogelijkheden binnen de autobranche en kijk of uw autobedrijf klaar is voor de toekomst. Autosociaal is uw online partner!