Is uw autobedrijf
klaar voor
de toekomst?

Ontvang gratis tips!

Nissan Den Hartogh is al sinds 1969 in het bezit van een Nissan dealerschap. Met ruim 60 jaar kennis en ervaring is uw auto bij Autobedrijf Den Hartogh dan ook in goede handen.

Bezoek de website van Nissan Den Hartogh

Nanne Schlukebir, mede-eigenaar van Nissan Den Hartogh:

In het verleden ontvingen wij regelmatig klanten die over hun APK-datum heen waren, omdat ze hier geen bericht over ontvingen. Daarom hebben we toentertijd besloten om hier een app voor te gebruiken, zodat klanten hier automatisch aan herinnerd worden. Klanten reageren hier erg positief op. Wel vind ik dat we nog lang niet het uiterste halen uit de mogelijkheden van de app. Hier gaan we in de toekomst zeker meer aandacht besteden.

Sinds kort hebben we naast de app ook onze website laten ontwikkelen door Autosociaal. Onze voornaamste reden hiervoor was dat Autosociaal gespecialiseerd is in de autobranche. Over de samenwerking en allebei de oplossingen zijn we dan ook erg tevreden. De oplossingen van Autosociaal geven ons de mogelijkheid om een stukje extra service aan de klant te bieden. Service is een belangrijk onderdeel van ons bedrijf, van wie wij zijn. Autosociaal geeft ons de mogelijkheid om nog beter mee te denken met de klant.

We ontvangen goede en prettige reacties over de nieuwe website. Klanten vinden de site duidelijk en overzichtelijk. Wij vinden dat ook belangrijk. Een website moet een natuurlijke impressie geven van het bedrijf en de mensen die hier werken. Mensen willen snel beschikken over de informatie waar ze naar op zoek zijn en de site is nu makkelijk en toegankelijk.

Natuurlijk moet de website ook bijdragen aan de verkoop van onze occasions. Tot nu toe lukt dat goed. Mensen regelen steeds meer online en dit is een ontwikkeling die niet is tegen te gaan. De hedendaagse generatie zit ook niet meer achter de pc, maar gaat online via hun telefoon. Daar moet je op anticiperen, want anders mis je de boot. Daarom beschikken wij nu over een mobielvriendelijke website.

Het showroombezoek is natuurlijk al jarenlang dalende. Dit komt omdat mensen al veel informatie online hebben opgezocht. Wel is de uitgave dusdanig groot, dat mensen altijd de auto willen zien en voelen. Ik zie een verkoop die alleen via de digitale weg verloopt dan ook niet zo snel gebeuren. Daarom zullen klantcontact en service altijd een belangrijk onderdeel blijven van het autobedrijf.

Neem contact op met Autosociaal

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!

Is uw autobedrijf klaar voor de toekomst?

Uw klanten verwachten tegenwoordig een optimale gebruikerservaring via meerdere online kanalen. Voor veel autobedrijven is dit een uitdaging.

Wij delen graag onze kennis over de online kansen van uw autobedrijf. Vul onderstaand formulier in, leer meer over de online mogelijkheden binnen de autobranche en kijk of uw autobedrijf klaar is voor de toekomst. Autosociaal is uw online partner!