Is uw autobedrijf
klaar voor
de toekomst?

Ontvang gratis tips!

Al bijna 50 jaar zijn kwaliteit, laagdrempeligheid en service belanrijke kernwaarden bij Citroën Van Den Berg. Een familiebedrijf wat gerund wordt door de broers Rogier en Raymon Van Den Berg.

Bezoek de website van Citroën Van Den Berg

Rogier Van Den Berg, mede-eigenaar Citroën Van Den Berg:

Wij zijn al ruim 50 jaar Citroën dealer. In deze periode hebben wij het klantcontact zien veranderen. Alles wordt digitaler en het contact vindt steeds vaker online plaats. Dit betekent dat mensen op een andere manier bij je bedrijf binnenkomen. De verbinding met de klant komt dus online tot stand.

Dit is een van de redenen waarom wij zijn begonnen met onze eigen app. Met een app sta je dichter bij de klant, wat zorgt voor een betere klantenbinding en laagdrempelig contact. Voor ons is dit belangrijk, want als familiebedrijf willen wij dicht bij de klant staan.

Onze app draagt hieraan bij. Door mensen op de hoogte te houden van het laatste nieuws omtrent ons bedrijf en de diensten die wij leveren blijven we in contact met onze klanten. Daarnaast is het contact via de chat laagdrempelig en het verlengstuk van het oude kopje koffie. Bovendien zijn we op deze manier ook in de avonduren bereikbaar en is het gesprek via de app minder formeel. Hierdoor creëer je meer loyaliteit. Als kleine organisatie moet je het hier van hebben. De prijs is belangrijk, maar je maakt het verschil met service en loyaliteit. De gunfactor moet omhoog.

In het verlengde hiervan zijn we gestart met onze eigen website. De website is tegenwoordig het eerste wat mensen van je bedrijf zien. Daar begint het. Waar we in het verleden de website van Citroën gebruikten, hebben we er nu bewust voor gekozen om dit in eigen beheer te nemen. Hierdoor kunnen we onze eigen identiteit online beter naar voren laten komen.

Het ontwerp van de website is dan ook zeker geslaagd. Hij is gebruiksvriendelijk en zit logisch in elkaar. Daarnaast is hij snel, waardoor mensen niet afhaken. Klanten reageren verder positief op de site. Hij is eenvoudig in gebruik en ze hoeven niet door te klikken voor belangrijke informatie.

De site en het ontwerp van de app werden binnen een dag opgeleverd. Deze dag verliep goed en soepel. Autosociaal neemt ons veel uit handen en de relatie is erg prettig. Ik wil Autosociaal dan ook zeker aanbevelen bij andere autobedrijven.

Neem contact op met Autosociaal

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!

Is uw autobedrijf klaar voor de toekomst?

Uw klanten verwachten tegenwoordig een optimale gebruikerservaring via meerdere online kanalen. Voor veel autobedrijven is dit een uitdaging.

Wij delen graag onze kennis over de online kansen van uw autobedrijf. Vul onderstaand formulier in, leer meer over de online mogelijkheden binnen de autobranche en kijk of uw autobedrijf klaar is voor de toekomst. Autosociaal is uw online partner!