Is uw autobedrijf
klaar voor
de toekomst?

Ontvang gratis tips!

Automobielbedrijf Veld is een universeel autobedrijf waar u terecht kunt met elk automerk. Hun doel is om klanten op een eerlijke en deskundige manier te begeleiden bij de aankoop en het onderhoud van een auto. De persoonlijke benadering en het serieus nemen van hun klanten spelen hierin een grote rol.

Bezoek de website van Automobielbedrijf Veld

Doeke Veld, eigenaar van Automobielbedrijf Veld:

Wij vinden het belangrijk dat onze website goed vindbaar is, ons bedrijf goed wordt gepositioneerd en dat onze occasions goed worden weergegeven. Daarnaast moet de site professionaliteit uitstralen. Van onze klanten ontvangen we positieve geluiden. Ze vinden de nieuwe website duidelijk, helder en overzichtelijk.

Bovendien is de feedback en ondersteuning die we ontvangen van Autosociaal erg prettig. Dit komt ook omdat Autosociaal gespecialiseerd is in de autobranche. Hierdoor kunnen we ons sneller online door ontwikkelen in ons vakgebied. Daarom was het prettig dat Autosociaal bij ons op locatie is geweest om alles in te richten. Op deze dag kreeg we eerlijk en goed advies waar we zeker iets mee kunnen.

Nu zien we dat klanten ons nog blijven bezoeken, maar je weet nooit hoe dit in de toekomst zich ontwikkelt. Daarom vind ik het belangrijk om de statistieken in te zien die we maandelijks van Autosociaal ontvangen. Ik wil zien waar onze klanten in geïnteresseerd zijn en waar ze naar op zoek zijn.

Zo kun je klanten de service bieden die ze willen en klanten ook in de toekomst aan je blijven binden. Je ziet met de komst van het internet dat de manier van communiceren is veranderd. E-mail, WhatsApp; zelf mis ik nog wel eens de ‘oude’ manier van communiceren, maar ik zie dat mijn zoon dit al heel anders beleefd. En klantcontact is natuurlijk het belangrijkste aspect van je bedrijf.

Door te goed te communiceren met je klant kun je een vertrouwensband opbouwen die voor een langere tijd blijft bestaan. Ik denk ook dat wij hier ons in onderscheiden ten opzichte van andere autobedrijven. Mensen zijn bij ons niet alleen klant of een nummer. Wij zeggen wel eens: ‘je hebt bedrijven met een hoge drempel of een lage drempel, maar ons bedrijf heeft geen drempel’. Dat maakt het verschil en onze klanten ervaren dat ook zo. Ik denk ook dat dit in de toekomst zo blijft. Klantcontact en klantenbinding blijven altijd belangrijk, ook als dit verder digitaliseert.

Neem contact op met Autosociaal

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!

Is uw autobedrijf klaar voor de toekomst?

Uw klanten verwachten tegenwoordig een optimale gebruikerservaring via meerdere online kanalen. Voor veel autobedrijven is dit een uitdaging.

Wij delen graag onze kennis over de online kansen van uw autobedrijf. Vul onderstaand formulier in, leer meer over de online mogelijkheden binnen de autobranche en kijk of uw autobedrijf klaar is voor de toekomst. Autosociaal is uw online partner!