Is uw autobedrijf
klaar voor
de toekomst?

Ontvang gratis tips!

Auto Jawes in Ede is erkend Skoda en Subaru service-dealer. Met ruim 40 jaar kennis en ervaring is uw auto bij hen in goede handen. Dit geldt niet alleen voor hun ‘huismerken’ Skoda en Subaru, ze zijn ook gespecialiseerd in de merken Volkswagen, Audi en Seat. Daarnaast is Auto Jawes aangesloten bij James Auto Service.

Bezoek de website van Auto Jawes

Gerrie Weijman, mede-eigenaresse van Auto Jawes:

We hebben gekozen voor een nieuwe website omdat we toe waren aan een nieuwe en frisse website met de nieuwste technieken. Een echt visitekaartje voor ons bedrijf. Klanten kunnen op onze nieuwe website makkelijk de informatie vinden die ze nodig hebben. De site levert dan ook veel positieve geluiden op: klanten kunnen snel een afspraak inplannen en eenvoudig onze occasionvoorraad inzien. Daarnaast was het voor ons belangrijk dat de website meer het Auto Jawes gevoel uit ging stralen. Mensen moeten weten bij wat voor bedrijf ze binnenkomen. Wij zijn een familiebedrijf met een klein team en dit willen we ook laten zien.

Mensen oriënteren zich steeds meer online bij hun zoektocht naar een nieuwe auto. Zelf vind ik dit wel eens jammer, omdat ik het altijd erg leuk vind wanneer mensen langskomen in onze showroom. Maar daarom is het des te belangrijker om online een goed beeld te geven van je aanbod, met veel foto’s en een duidelijke omschrijving. Je moet gewoon met je tijd mee. Ik denk dat dit zich in de toekomst steeds verder gaat ontwikkelen. Al blijven er altijd mensen die liever langskomen vanwege de persoonlijke begeleiding en het advies van een verkoper. Ook denk ik dat mensen niet álles online beslissen, ze willen toch even de auto ervaren door bijvoorbeeld een proefrit. Daarnaast willen mensen niet alleen een goed gevoel bij de auto krijgen, maar ook bij het bedrijf waar ze de auto kopen.

Omdat wij geloven in de combinatie van online en persoonlijke aandacht maken wij ook gebruik van een app. Wanneer mensen een auto kopen of langskomen voor onderhoud dan brengen wij deze onder de aandacht. We zien dat een deel van onze klantenkring hier positief op reageert. Ze vinden het prettig dat ze bijvoorbeeld direct een afspraak in kunnen plannen of met ons in contact kunnen komen.

De app en website horen bij onze dienstverlening, het is een stukje online service. Een aanvulling op ons bedrijf. Door online kanalen aan te bieden reageren klanten toch makkelijker. We merken dat sommige mensen het niet prettig vinden om te bellen en voor hen is de app een uitkomst. Ook sturen we wel eens foto’s van een auto die bij ons in onderhoud is, zodat de klant kan zien wat er gerepareerd moet worden.

We hebben gekozen voor Autosociaal omdat we het contact erg prettig vinden. Dat gaf ons wel de doorslag. Bovendien zijn jullie gespecialiseerd in de autobranche, waardoor het fijn samenwerken is. Ook dat jullie in een dag bij ons op locatie de website konden opleveren was erg prettig. En gezellig!

Neem contact op met Autosociaal

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!

Is uw autobedrijf klaar voor de toekomst?

Uw klanten verwachten tegenwoordig een optimale gebruikerservaring via meerdere online kanalen. Voor veel autobedrijven is dit een uitdaging.

Wij delen graag onze kennis over de online kansen van uw autobedrijf. Vul onderstaand formulier in, leer meer over de online mogelijkheden binnen de autobranche en kijk of uw autobedrijf klaar is voor de toekomst. Autosociaal is uw online partner!