Is uw autobedrijf
klaar voor
de toekomst?

Ontvang gratis tips!

Autocentrum Gennepis is erkend Ford & Suzuki dealer en gespecialiseerd in Chevrolet. Daarnaast zijn ze ook aangesloten bij de garageformulie Carprof. Gastvrijheid en een persoonlijke benadering staan bij dit moderne autobedrijf hoog in het vaandel.

Bezoek de website van Autocentrum Gennep

Menno van Beusekom, eigenaar Autocentrum Gennep:

Wij zijn aangesloten bij de garageformule Carprof en zijn tevens Ford en Suzuki dealer. Daarom vinden wij het erg belangrijk om over een eigen identiteit te beschikken. Aangezien onze vorige website bestond uit een landingspagina naar onze eigen Ford-, Suzuki- en Carprofpagina’s sloot deze hier absoluut niet bij aan. Voor ons was het daarom van belang om een eigen website te ontwikkelen die past bij ons bedrijf en onze identiteit.

Het eindresultaat mag er dan ook zeker wezen. We ontvangen enthousiaste reacties van onze klanten, maar ook we krijgen ook lof vanuit andere hoeken. Zo hebben we de on- en offline gastvrijheidscheck van OOMT uit laten voeren. Gastvrijheid en een persoonlijke benadering staan bij ons namelijk hoog in het vaandel. Met gepaste trots mogen we wel zeggen dat wij hier uitmuntend op hebben gescoord. Naast de offline ervaring, kwam ook onze nieuwe website van Autosociaal erg goed naar voren. De site scoorde uitstekend op de gebieden gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid. Ook was OOMT erg te spreken over de foto’s die zijn gebruikt. Ze vonden dat deze het karakter van ons autobedrijf naar voren laten komen. Dit vonden we natuurlijk erg leuk om te horen!

De website werd door Autosociaal binnen een dag opgeleverd en dit werd naar volle tevredenheid uitgevoerd. De dag verliep super en was goed georganiseerd. We zijn dan ook erg blij met het resultaat.

De keuze voor Autosociaal hebben wij gebaseerd op eerdere ervaringen met onze app, welke zij ook hebben ontwikkeld en waar wij al ruim twee jaar gebruik van maken.

Onze vaste klanten ervaren de app als zeer prettig. Ze kunnen er afspraken mee inplannen, vragen stellen en ze worden herinnerd aan de APK. We zijn hier destijds mee begonnen om met de tijd mee te gaan, maar ook om klanten het makkelijker te maken om contact met ons op te nemen. Met het oog op de huidige online ontwikkelingen vinden wij dit noodzakelijk. Vroeger kwamen mensen bijvoorbeeld veel vaker in de showroom. Je voerde meer verkoopgesprekken en mensen namen meerdere proefritten. Tegenwoordig weten mensen precies wat ze willen en zit je veel eerder in het verkoopproces. In veel gevallen sla je de adviesfase over. Bovendien verkopen we nu occasions door het hele land en niet alleen maar in onze regio. Daarnaast zien we het aantal werkplaatsafspraken die online worden ingepland flink stijgen. Dit is nu echt dagelijks, terwijl dit voorheen zelden gebeurde. De online oplossingen van Autosociaal ontzorgen en helpen ons als autobedrijf dan ook echt.

Naast de oplossingen verloopt het contact met Autosociaal altijd fijn en soepel. Zaken worden snel opgepakt en geregeld, je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Er is echt persoonlijk contact. Ga zo door!

Neem contact op met Autosociaal

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!

Is uw autobedrijf klaar voor de toekomst?

Uw klanten verwachten tegenwoordig een optimale gebruikerservaring via meerdere online kanalen. Voor veel autobedrijven is dit een uitdaging.

Wij delen graag onze kennis over de online kansen van uw autobedrijf. Vul onderstaand formulier in, leer meer over de online mogelijkheden binnen de autobranche en kijk of uw autobedrijf klaar is voor de toekomst. Autosociaal is uw online partner!