Is uw autobedrijf
klaar voor
de toekomst?

Ontvang gratis tips!

Autobedrijf Schakenraad in Mill is een universeel autobedrijf, aangesloten bij Bosch Car Service. Een goede klantrelatie staat bij hun op nummer 1. Daarom hebben ze gekozen voor een website welke eenvoudig te gebruiken is, zodat hun klanten optimaal kunnen profiteren.

Bezoek de website van Autobedrijf Schakenraad

Raymond Schakenraad, mede-eigenaar van Autobedrijf Schakenraad:

Onze klanten willen zoveel mogelijk online regelen. Dit geldt niet alleen voor de werkplaats, maar ook voor de verkoop. Ze willen een duidelijke en overzichtelijke website, welke eenvoudig te gebruiken is. Onze oude website was te druk en onoverzichtelijk, zodat mensen snel weg klikten. Mede daarom hebben wij een nieuwe website laten ontwikkelen.

Zo had ik een laatst een klant die meer informatie wilde hebben over een occasion. Ik kon hem direct via de WhatsApp-functie van onze nieuwe website de link naar de desbetreffende occasion sturen. Vervolgens beschikte hij meteen over alle informatie die hij nodig had en ook nog op een snelle en overzichtelijke manier.
Klanten reageren dan ook erg positief op de website. Ze zijn blij dat ze online afspraken in kunnen plannen en alles kunnen bekijken op hun mobiele telefoon of tablet.

Je ziet gewoon dat iedereen die een nieuwe auto zoekt, dit doet op het internet. Het voordeel hiervan is, is dat er potentiƫle klanten zijn door heel Nederland. Maar het wordt wel moeilijker om deze klanten aan je te binden voor onderhoud en reparaties. Daarom bellen wij iedereen die een auto bij ons heeft gekocht, en binnen een straal van 30 kilometer woont, altijd na. Zo bellen wij na 5 maanden op of de auto nog naar wens is. Mocht er iets niet goed werken, dan kunnen wij dit nog repareren in de garantieperiode. Door deze service aan te bieden blijven klanten vaak terugkomen. Ook bellen wij klanten op wanneer het tijd is voor een onderhoudsbeurt of APK.

Het persoonlijke aspect vinden wij hierbij erg belangrijk. Door persoonlijk contact te leggen met je klanten voelen zij zich meer gewaardeerd. Alles gebeurt natuurlijk steeds meer online en je moet deze mogelijkheid zeker aanbieden, maar door ook nog te bellen en persoonlijk contact te leggen onderscheid je jezelf van andere autobedrijven.

Neem contact op met Autosociaal

Gratis tips voor een betere klantenbinding?
Ontvang onze tips voor meer rendement!

Is uw autobedrijf klaar voor de toekomst?

Uw klanten verwachten tegenwoordig een optimale gebruikerservaring via meerdere online kanalen. Voor veel autobedrijven is dit een uitdaging.

Wij delen graag onze kennis over de online kansen van uw autobedrijf. Vul onderstaand formulier in, leer meer over de online mogelijkheden binnen de autobranche en kijk of uw autobedrijf klaar is voor de toekomst. Autosociaal is uw online partner!