Tegenwoordig moet een website moet niet te druk zijn, makkelijk leesbaar en de klant aanspreken. Bovendien moet het goed duidelijk worden wie je bent en wat je doet. Daarnaast is het belangrijk dat je website geschikt is voor mobiele apparaten.
Bij onze vorige website was dit niet het geval. Dit was een belangrijke reden om te kiezen voor een nieuwe website. Verder willen we natuurlijk altijd blijven vernieuwen en met de tijd meegaan.
Zelf ben ik van de oude stempel, maar het contact verloopt steeds meer online. Dit merken we ook in onze showroom. Mensen komen steeds vaker binnen via de website.
Daarom moet je ervoor zorgen dat het complete plaatje van je bedrijf klopt en hier is een website een wezenlijk onderdeel van. Ook proberen we er online bovenuit te springen met onder meer onze online reviews.
We zijn dan ook erg tevreden met onze nieuwe website. We hebben gekozen voor een site van Autosociaal omdat jullie gespecialiseerd zijn in de automotive branche. Het heeft een nette uitstraling gekregen en het was prettig dat alles binnen een dag was afgerond. We zullen Autosociaal dan ook zeker aanbevelen bij andere autobedrijven.