Autosociaal & CaRe-Mail

Software voor uw klantcontact

Doeltreffend, proactief uw klanten kunnen benaderen: daarvoor zorgt CaRe-Mail.

CaRe-Mail

Door de klantendatabase van een dealermanagementsysteem interactief te maken op het gebied van communicatie, wordt iedere klant individueel benaderd op het juiste moment en op de meest efficiënte manier. Dit gebeurt door middel van e-mails, brieven, sms’jes en bellijsten.


Na keuze van een datum, opgave van de wensen en ingave van enkele contactgegevens wordt de aanvraag per e-mail als planverzoek verzonden. De werkplaatsreceptie verwerkt de afspraak en bevestigt deze voor akkoord aan de klant. U blijft dus zelf uw eigen werkplaatsbezetting beheren.

Informatie & support

Wilt u uw Autosociaal oplossing integreren met CaRe-Mail? Neem dan contact op met onze helpdesk.

Neem contact op

Staat u in verbinding met uw klanten?

De relatie met uw klant wordt steeds belangrijker. De manier waarop u omgaat met uw klanten bepaalt in steeds grotere mate of deze klanten bij uw autobedrijf terugkomen.

In de toekomst zal dit alleen maar toenemen. Uw klanten verwachten nu al dat u via meerdere kanalen bereikbaar bent. Voor veel autobedrijven is dit een uitdaging.

Vul onderstaand formulier in en ontvang gratis tips over klantenbinding en klantrelaties. Autosociaal is uw online partner!